Livrare
Livrare - Saphhiro
Livrarea și modalitatea de livrare
Saphhiro livrează produsele exclusiv pe teritoriul României. Produsele vor fi livrate clientului sau unei persoane desemnate de client prin intermediul unei societăți de curierat rapid (denumită în continuare „Curierul”) la adresa de livrare specificată în formularul de comandă.
Detaliile livrării, modalitatea și numele curierului sunt menționate în mesajul electronic de confirmare trimis clientului.
Clientul se obligă să primească produsul sau să desemneze o persoană pentru preluarea acestuia de la curier. În absența clientului sau a persoanei desemnate, curierul poate preda produsul unei alte persoane aflate la adresa de livrare, cu acordul expres al clientului. În acest caz, se presupune că persoana respectivă este autorizată de client să preia produsul. Clientul sau persoana desemnată are obligația să verifice coletul în prezența curierului, asigurându-se că toate produsele din factură sunt prezente și că ambalajul este intact.
La livrarea/recepționarea produsului, clientul trebuie să semneze o confirmare de primire (denumită „Confirmarea de primire”). Aceasta face dovada că produsul a fost predat clientului de către curier și că coletul și conținutul său sunt conforme cu factura și intacte.
Clientul se obligă să achite costul livrării, respectiv suma de 20 RON, pentru comenzile cu o valoare mai mică de 500 RON. Pentru comenzile cu o valoare peste 500 RON, clientul beneficiază de livrare gratuită.
Termen de livrare
Saphhiro, prin curier, va încerca să livreze produsul către client într-un termen de 3-5 zile lucrătoare, calculat de la data recepționării mesajului electronic de confirmare. Livrarea se efectuează, de regulă, de luni până vineri, între orele 09:00-17:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Termenul de livrare poate fi influențat de factori externi care nu țin de Saphhiro (ex. condiții meteo, întârzieri ale curierului). În astfel de cazuri excepționale, termenul de livrare se poate prelungi până la maximum 14 zile de la data confirmării comenzii (denumit „Termenul maxim de livrare”).
Clientul poate solicita rezoluțiunea contractului dacă Saphhiro nu livrează produsul în termenul maxim de 14 zile, fie după un termen suplimentar rezonabil stabilit de client, fie dacă clientul a notificat în prealabil Saphhiro că termenul de livrare este esențial.
Pentru a solicita rezoluțiunea, clientul va trimite o cerere scrisă către Saphhiro la:
- Email: contact@saphhiro.ro
- Adresă poștală: Satu Mare, Str. Herta 8, Județul Satu Mare, România
Cererea trebuie să includă:
- Număr de comandă
- Număr de factură
- Nume și prenume
- Adresă
- Număr de telefon
- Adresă de email
- Cod produs
- Denumire produs
- Cantitate
- Motivele rezoluțiunii/returnării
- Date cont bancar (cod IBAN și numele băncii)
Saphhiro va rambursa toate sumele plătite de client în maximum 14 zile de la data comunicării deciziei de încetare a contractului, cu condiția ca solicitarea să fie justificată și produsul să fie returnat integral către Saphhiro. Rambursarea se va face în contul bancar indicat de client în cererea scrisă.