Întrebări frecvente

Întrebări frecvente (FAQ) - Saphhiro

De unde pot să îmi achiziționez produsele?

Produsele tale de beauty pot fi achiziționate comandând online pe www.saphhiro.ro.

Cum pot returna un produs cumpărat online?

Produsele achiziționate de pe www.saphhiro.ro pot fi returnate conform politicii noastre de retur. Te rugăm să consulți secțiunea „Returnări și rambursări” de mai jos sau să ne contactezi la 0755.468.824 ori contact@saphhiro.ro pentru detalii.

În contextul unor situații speciale, va crește timpul de livrare pentru comenzile online?

Ne străduim să respectăm termenul de livrare de 3 până la maximum 7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. În situații excepționale, este posibil ca timpul de pregătire și livrare să se prelungească ușor. Vei primi un link de urmărire pe email după expedierea comenzii.

Pot să fac o comandă prin telefon?

Da, oferim serviciul de plasare comenzi prin telefon la 0755.468.824, disponibil luni-vineri, între 08:00-16:30, exceptând sărbătorile legale. Acceptăm doar plata numerar la livrare pentru comenzile telefonice.

Nu știu ce produs mi se potrivește. Cum pot beneficia de un sfat?

Îți oferim consultanță telefonică la 0755.468.824, luni-vineri, 08:00-16:30 (exceptând sărbătorile legale), pentru a te ajuta să alegi produsele potrivite ritualului tău de îngrijire.

Întrebări Frecvente

  1. Înregistrare
  2. Comenzi
  3. Plată
  4. Expediere
  5. Returnări și rambursări
  6. Mostre, bonusuri și cataloage
  7. Copyright

1. Înregistrare

De ce nu înaintez în pagină după ce introduc datele?
Probabil ai omis un câmp obligatoriu sau ai introdus o informație greșită. Câmpul problematic este evidențiat cu roșu. Dacă ai alte dificultăți, sună-ne la 0755.468.824 (tarif normal) sau scrie-ne la contact@saphhiro.ro.

Ce este Wishlist?
Wishlist-ul („lista de dorințe”) este un serviciu pentru utilizatorii înregistrați pe www.saphhiro.ro, care îți permite să salvezi produsele de interes ca un reminder. Poți accesa fișa produsului cu un click, fără a-l căuta de fiecare dată. Adăugarea în Wishlist nu implică obligația de cumpărare și nu garantează prețul.

Datele mele sunt protejate de legea privind confidențialitatea datelor?
Saphhiro (Nordic Web SRL) respectă Legea nr. 677/2001 privind prelucrarea datelor personale. Poți modifica oricând datele din profilul tău. Pentru ștergerea contului, trimite un email la contact@saphhiro.ro.

Pot să mă înregistrez și dacă nu am o adresă de email?
Email-ul este necesar pentru comunicarea cu tine. Îți poți crea gratuit o adresă la furnizori precum Google, Yahoo sau Hotmail.

Cum pot să-mi modific datele personale?
Intră în „Contul meu” pe www.saphhiro.ro, selectează „Setări personale” și actualizează datele dorite, apoi apasă „Modifică”.

Ce pot face dacă am uitat parola?
Click pe „Ați uitat parola?” din pagina de login, urmează pașii și vei primi o nouă parolă prin email.

2. Comenzi

Cum pot să știu dacă produsul este disponibil imediat?
Disponibilitatea este indicată pe pagina produsului prin „În stoc”.

Pot să fac o comandă prin telefon/fax/email?
Da, poți comanda telefonic la 0755.468.824 sau prin email la contact@saphhiro.ro. Un consultant te va ghida pentru comanda pe www.saphhiro.ro.

Cum introduc codul unui voucher la comanda Saphhiro?
Adaugă produsele în coș, accesează coșul, introdu codul în câmpul „Introduceți codul voucherului”, apasă Enter și finalizează comanda.

Ce înseamnă mențiunea „Exclusiv”?
Indică produsele pentru care Saphhiro este reprezentant unic oficial în România.

Ce înseamnă mențiunea „Nou”?
Marchează produsele recent adăugate pe www.saphhiro.ro.

Cum pot să anulez sau să modific o comandă deja făcută?
După confirmarea comenzii, ai 30 de minute să ne contactezi la contact@saphhiro.ro pentru anulare sau modificări (ex. adresă). În afara programului (L-V 08:00-16:30), trimite un email și răspundem cât mai curând.

Cum verific statusul comenzii plasate?
Autentifică-te în „Contul meu” și accesează „Comenzile mele”.

Există o sumă minimă pentru achizițiile online?
Nu, dar pentru comenzi peste 500 RON livrarea e gratuită. Sub 500 RON, costul transportului este 20 RON.

3. Plată

Prin ce modalitate pot să efectuez plata?
Plata se poate face numerar la livrare (ramburs) sau online cu card bancar prin platforma securizată.

Pot să plătesc prin transfer bancar?
Da, prin ordin de plată, pe baza facturii proforme trimise de Nordic Web SRL. Livrarea se face după confirmarea plății.

Pot să plătesc la livrare?
Da, numerar la curier. Livrarea e gratuită peste 500 RON; sub această sumă, costul e 20 RON. Pregătește suma exactă.

Comenzile prin internet sunt sigure?
Da, folosim standarde avansate de securitate. Datele financiare nu sunt stocate.

Pot să primesc factură pentru comanda făcută?
Da, factura e trimisă în colet sau prin email, după confirmarea stocului.

4. Expediere

Care este costul de expediere?
Gratuit peste 500 RON; 20 RON sub această sumă.

În câte zile voi primi comanda și cum pot să urmăresc expedierea?
Livrarea durează 3-5 zile lucrătoare. Primești un link de urmărire pe email.

Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresă în ziua livrării?
Curierul va încerca din nou sau coletul va fi păstrat 7 zile la sediul local. Contactează-ne la 0755.468.824.

De ce nu am primit încă comanda?
Scrie-ne la contact@saphhiro.ro dacă ai probleme cu livrarea.

Se pot face expedieri și în străinătate?
Nu, livrăm doar în România.

Se poate primi ambalajul de cadou?
Da, gratuit. Selectează „Adaugă ambalaj cadou” la checkout.

5. Returnări și rambursări

Cât timp am la dispoziție pentru a returna marfa?
14 zile lucrătoare de la primirea comenzii. Produsele trebuie să fie intacte, nefolosite, în ambalajul original, cu bonul inclus.

Am primit un produs cu defect. Pot să-l returnez?
Da, scrie-ne la contact@saphhiro.ro cu codul produsului, defectul și o poză, dacă e posibil.

Produsul primit e diferit de cel comandat. Cum procedez?
Notifică-ne la contact@saphhiro.ro cu numărul comenzii, produsul dorit și cel primit, atașând o poză dacă e posibil.

Doresc să returnez produse. Ce trebuie să fac?
Trimite un email la contact@saphhiro.ro în 14 zile lucrătoare. Rambursăm suma în 14 zile de la primirea produselor returnate.

6. Mostre, bonusuri și cataloage

Aș vrea să primesc mostre acasă. Este posibil?
Da, la fiecare comandă oferim 2 mostre cadou.

Există un catalog Saphhiro?
Momentan nu, dar poți explora oferta pe www.saphhiro.ro.

7. Copyright

Toate elementele de pe www.saphhiro.ro (text, grafică, design) sunt protejate de dreptul de autor și destinate informării personale. Reproducerea este permisă doar pentru comenzi pe www.saphhiro.ro. Orice altă utilizare neautorizată constituie o încălcare a dreptului de autor, pasibilă de sancțiuni legale.